| | onsdag 26. mai 2010
|

Ble litt bedre suksess på skogen idag.
Var oppe og fikk deltatt på 3 timers løpet som var der, kjørte ikke hele løpet da jeg tilslutt ga opp å prøve og fikse dogg problemet jeg hadde.
Prøvde så og si alt jeg kunne komme på. Men dengang ei. Så da er det bare og investere i nytt innervisir :)

Kjøringa gikk sånn tåplig greit, sliter litt med å få rista av meg tryninga i Onsdags så er veldig stiv i venstre svingene. Noe som førte til rundetider som var helt på nøtta. Kjørte vel 1.14 som beste trur jeg, noe som er 4 sek tregere en ifjor.
Så om det ikke bedrer seg på Onsdag så trur jeg at jeg gir beng i løpet. Hadde vært gøy og kjøre løp men orker ikke stresse med det om jeg aldri får noen go flyt i kjøringa.

Men til gjengjeld så hadde jeg to starter som bare var magiske kontra de i fjor. Hang godt med gruppene ved prøvestarten og bomma litt på turtallet andre gangen men fikk henta det inn.. Så der var jeg veldig happy hvertfall :)

Men nå må det ny lakris på sykkelen, slapp foran og bak på vei ut av slaktern. Så da ble jeg en smule svett i panna gitt. Men gikk bra.. Men bestemte meg da for at nå kjører jeg ikke mere, gidder ikke risikere og gå på nøtta om jeg ikke må. :)



















 Vinke pent til fotografen :)




Ingen kommentarer:

 

Lesere