| | fredag 29. oktober 2010
|

Heisann alle sammen, det har vært litt lite skriving i det siste mye pga det ikke har skjedd så mye og skrive om.

Men får komme med en liten oppdatering hvertfall om hva som skjer rundt omkring.

Sykkelen skal få litt kjærlighet i vinter, ny clutch og en liten titt under toppdeksle skal skje, blir også quickshifter på den, har hatt lyst på det lenge men ikke sett på det som en veldig viktig oppgradering. Men har bestemt meg for at det kan være morsomt og prøve. Blir en Cordona loadcell bryter som  jeg kan koble rett i min modifiserte orginal hjerne.
Har også tenkt til og modifisere eksos anlegget med og fjærne katalysatoren og muligens montere en slip-on evt en full race anlegg potte. Må hvertfall ha en med DB killer. :)

Blir montering av nye kåper da sykkelen har sett ut som en dass siden jeg tryna på Cartagena i påska.
Har fungert helt greit med veldig kjedelig og ha en sykkel som ser ut som en ikke tar hånd om den.
Så får håpe jeg får bryti forbannelsen min med det og ha nye kåper på sykkelen. Hehe
Det har somregel endt med at de ikke har overlevd mere enn en trening.


Reiser også til Jerez i vinter sammen med Racing 4 Fun hvor jeg skal ha med min sykkel for og kjøre.

Målet mitt der nede er og komme meg under 2.00, håper det ikke skal være noe kjempe problemer da jeg kjørte 2:05.4 der ifjor med lånt sykkel og mye reservasjoner. Banen er rask og det er veldig god flyt i den, ikke som Rudskogen.



Har en del jobb prosjekter i vinter så får se hvor mye tid en har på og gjøre alt jeg vill med min egen sykkel.
Deadline er i ca midt i Januar.

Ingen kommentarer:

 

Lesere