| | fredag 28. januar 2011
|

Da blei det endelig mulig og oppdatere, har sliti litt med og få skrivd her. :)


Det har ikke skjedd så veldig mye enda, mye av tiden på Onsdag gikk til og pakke opp og gjøre klart sykler til kjøring på Torsdag.

Men på vei fra flyplassen og til banen så hadde vi det litt artig, vi kjørte en litt alternativ rute fra Malaga til Jerez som tok oss over ett fjellpass som var "noen" meter høyt, var nummeret unna før vi hadde minusgrader. Hehe

På toppen så stoppet vi på en form for restaurant/veikro med mat fra de lokale traktene "Alt bra hare til ku omtrent"
Og der sto det også en ganske kul utstilt hare som var klar for krig!



















Fikk kjørt litt på Torsdag, som startet med en våt bane og tok da med den ene R6'n vi har bygget rundt banen noen runder for og sjekke at alt var ok med den. Var ganske interessant og kjøre på vått. Og det ser ut som jeg får prøvd meg på det idag også. :)

Fikk også ett pass på tørt med min egen sykkel, var ikke noe stor suksess da den kranglet litt til og starte med, trudde jeg dro av kjede eller noe på vei inn i en sving da sykkelen begynte og røske veldig.
Men viste seg bare at jeg hadde vært borte i gir sjalteren som det nå står en quick-shifter på. Hehe
Uten om det så gikk alt bra, ikke noe tider og melde om enda, men det kommer seg etter man får av løsna litt i kropp og sjel ;)

Ingen kommentarer:

 

Lesere