| | torsdag 17. juni 2010
|

Heisann!!
Vært litt lite skriving de siste dagene, vært litt manko på tid.. Hehe

Fått kjørt endel siden sist, fikk dessverre ikke kjørt første N-Cup runda på Rudskogen da det skortet på tid og penger. Men fikk sniki meg med på treninga på fredagen og det ga gode resultater.
Der klarte jeg og kjøre ned tida enda mere og endte opp på 1.07.5 og var egentlig storfornøyd med det hele :)

Helga for Petter gikk ikke så bra med to tryninger, så fikk relativt mye og gjøre. Endte med at vi måtte ta frem den andre sykkelen etter et sammenstøt i første løpet som endte med at mye på sykkelen vår måtte byttes. Og tiden var for knapp til det.

Gikk bra med begge førerene. :)


Var og kjørte sprint løp igår, noe som var VELDIG gøy!
Kjørte det som en trening men satset ikke noe veldig, horna var ikke helt utenfor hjelmen.....bare avogtil.. Hehe

Første løpet gikk greit til og starte med, marsjerte på og stressa ikke så veldig da jeg hadde mått kjøre ut med for lite luft i dekka. Men det gikk bra.
Dessverre så ble løpet rød-flaget etter fire runder pga to fall. Så vi ble stående i depot i 10min ca før vi slapp ut igjen. Og da hadde dekk tempen gått såpass ned at jeg var litt i tvil på om det kom til og gå.. Noe jeg egentlig fikk bekrefta på warm-up runda. Var som og kjøre på en vannseng. Hehe

Så bestemte meg for ikke ta noen sjanser og heller kjøre neste løpet med hel sykkel.

Andre løpet så starter det likt som det første, legger meg på en trygg plass siden jeg ikke hadde noe behov for og slåss meg opp i feltet. Blir liggende der og kjøre i mitt tempo noe som passet meg helt greit, mot slutten blir jeg tatt igjen og får litt heng og klarer å dra tia mi ned til 1.06.9 helt ubevist.


Tredje løpet var jeg litt mere gira og ville prøve og holde et høyere tempo hele veien igjennom.
Fant en som kjørte i et greit tempo og ble liggende bak han og kjøre i fire runder før jeg bestemte meg for og kjøre forbi. Viste at jeg hadde mere fart ut av storsvingen og ga gass og seilet pent forbi.
Ble holdt da et greit tempo helt til siste runda igjen hvor det da ble veldig varmt i hjelmen gitt.. Så la meg inn på høyresida av langsiden og åpna visiret litt for og få noe frisk luft inn. Gjorde underverket og ga gass inn til mål! Tok en på innern i depotsvingen bare for moroskyld... Hehe

Så nå har jeg en ny pers på 1.06.4... Ikke langt ned til 1.05 nå gitt.. Litt ergerlig at jeg bare mangler et halvt sekund










Ingen kommentarer:

 

Lesere