| | onsdag 14. juli 2010
|


Har vært og kjørt på Karlskoga og kr idag. Noe som var veldig gøy. Ble desverre litt mindre kjøring en ønsket da det var slutt på gummi det siste passet. Og det var et par knall pga fall der blandt en som highsidet ut av gokarten og lå bevisstløs når jeg passerte og sikkert en stund til.
Hadde også litt problemer selv første passet da det viste seg at styredemperen ikke sto helt bra plassert, noe som da gjorde at styret beveget seg veldig hakkete. Fant ut at det virkelig ikke gikk å kjøre med inn i den første svingen på banen noe som var litt vel interessant..
Så lista meg rolig rundt banen og kom meg inn i depot og fikk tak i en pipe til styrekrona da jeg trudde først det var den som var problemet. Men fant ut at det ikke var den etter at jeg hadde sluppet opp bolten til krona og strammet den litt mindre til en tidligere og alt var flott frem til jeg monterte styredemperen.. Da var problemet tilbake. :)
Kjørte ut og fikk meg et par runder på det passet så jeg viste sånn ca hvor banen gikk da jeg var mere en opptatt nok med og komme meg inn til depot den første runda uten og tryne.. Var nære på et par ganger.. Hehe

Har gjort litt små forandringer på sykkelen og er fornøyd med det jeg har gjort. Sykkelen er nå mere lettkjørt og meget mere responsiv motormessig etter at jeg montere en ny hjerne.

Var gøy og kjøre idag hvertfall, banen er også veldig morsom og kjøre da det er noe alla en kjapp rudskogen.





Ingen kommentarer:

 

Lesere