| | torsdag 22. juli 2010
|

Var og kjørte på Karlskoga igjen på Onsdag.
Syns det var en bra dag, litt mye knall og fall i vårt pass noe som dessverre første til mye forsinkelser.

Fikk ikke kjørt første passet pga at jeg skulle legge om bakhjulet, kjørte ut på det andre passet og fikk kjørt nesten to runder før det ble rød flagget i 20 minutter noe som førte til at vi mistet det passet også.

Passet etter det så ble det forsinket med nesten 20 minutter pga opprydding etter trynings i passet før oss.
Så dum som jeg var så stolte jeg på det de sa som var at det bare var 5min til vi ville bli sluppet ut.
Men det var nok heller noe alla 15min, videoen fra det passet viste 18min fra jeg kjørte fra plassen og til vi kom ut på banen.
Dette førte da til at jeg lista meg veldig pent og pyntelig rundt en fem runder. Samt at jeg var veldig feig inn i noen av svingene hvor jeg ellers ville ha slengt meg inn. Begynner jeg og få litt rutine kanskje?

Resten av dagen gikk ganske smertefritt da folk forlot banen. 
Gikk ikke noe fort men følte selv at jeg fikk mye ut av kjøringa da jeg holdt ut passene og fikk øvd meg litt på og slappe av på sykkelen. :)





2 kommentarer:

Anonym sa...

HÆ....her var det ikke mye å lese?
Hva skjera?

Thomas sa...

Hehe, sorry. Ble litt surr da maskina ikke ville åpne tekstfeltet for innlegg.
Men er fiksa nå :)

 

Lesere