| | fredag 26. november 2010
|

Har endelig rekki og ta en titt på min egen sykkel.
Noe som virkelig var på tide fant jeg ut. Hehe

Fant ut at det er litt som må gjøres, noe som er helt greit. Må blant annet bytte noen pakninger, plugger o.l rundt om, viste seg at pakninga til vannpumpa hadde ryki på siste treninga. Så det først når jeg tok av under kåpa og at det hadde vært vannsprut ut der og bort over svingarmen.

Uten om det så blir det litt Redorfelgen prosjekter før vi reiser til Jerez. Har fått bestilt delene jeg trenger til eksos anlegget for og helt fjerne katalysatorboksen. Satt også og lurte på om jeg skulle bygge om ledningsnettet litt da likeretteren sitter veldig dumt plassert originalt. Blir til og sette seg og ta en titt på hvordan det ser ut på YEC sitt ledningsnett og flytte/bygge om så det passer :)

Ny clutch er klar og skal inn, tenkte også jeg skulle leke litt med slipper-clutchen i samme farta mens jeg er inni der og roter, hadde vært greit om den var litt snillere på og fri ut under inn bremsinger.

Fikk også gjort rent der sola aldri skinner, så nå er det gullende reint rundt om kring nedi sykkelen også! :)

Ingen kommentarer:

 

Lesere