| | mandag 10. januar 2011
|

Da har jeg fått gjort en del med sykkelen min og begynner og bli passe klar for og reise ned til Jerez.

Fant bl.a ut at det var på tide og bytte clutch, noen pakninger og plugger. Samt at jeg har gjort litt forskjellige modifiseringer her og der.

Men alt i alt så har det blitt bra håper jeg. :)
Gleder meg hvertfall som en unge til og reise til Jerez og gi litt gass igjen.
















Bedre med cheat cheet enn turteller vel? Pluss at det er jo bare fra 10.000 til 16.000 morroa er :)
Adresse linken er for filmer jeg skal legge ut :)





















Nye plugger måtte som sagt til, gammel til høyere og ny av tilsvarende type til venstre.































Etter litt om og men så ble det clutchbytte også, hadde fått feil lameller.
















Stakk down under for og se om alt sto vell til noe det gjorde :)




















Noen ganger må man leke elektriker også, hvertfall om man skal ha quick-shifter inn på standard nett men med Y.E.C flashet hjerne :)
Ta kontakt om noen andre vill ha flashet sin orginale hjerne til Y.E.C, kan fikse både med full race eller gate versjon men fortsatt med alle funksjonene + at du beholder speedometer.
Samt at det er rimeligere enn og kjøpe Y.E.C orginal hjerne og ledningsnett.



 

















Quick-shifter montert..
















Og testet! :)


Sykkelen går, nye pakkninger og alt er bare gull. Skulle bare ønske julenissen hadde kommet med en TTX til meg i jula =/


Men da er det Jerez neste stopp!
Takk til alle som har hjulpet til med gode rabatter og idéer så langt i kjøringen min! :)

Ingen kommentarer:

 

Lesere