| | fredag 4. februar 2011
|

Beklager litt dårlig oppdatering, har vært så sliten på kveldene at det bare har blitt mat og senga neste stopp :)

Har fått kjørt en del, men har blitt en del skruing også så har som regel ikke blitt mere en to til tre pass om dagen.
Så har prøvd og få litt kvalitets tid når jeg først har vært ute og kjørt, noe som ikke alltid har vært lett.

Har fått smertelig merke at ryggen er langt fra bra enda, så det går somregel fem runder ca før jeg bare må gi meg.
Men får klemt bra på før det er slutt og kjører somregel stabile rundetider.

Har hatt noen oh shit tilfeller under turen da det har vært litt ymse småting som har skjedd, første dagen så lurte quickshiftern meg på første runda, holdt på og plukke med meg en flaggvakt her en annen dag da jeg kommer rundt de to siste høyre svingene i godt driv! også har de tydligvis flagget av passet, noe jeg ikke har sett.. Så står tosken midt i banen med rødflagg for og få folk inn.. Gjett hvem som ikke så han med det første a! Godt bremsa på R6'n funker. ;)
Har også hatt litt problemer med giringa, men trur jeg skal konkludere med at det har vært min feil, har hatt to nedgiringer som har endt med at den har hoppa i nøytral og en nedgiring der den spratt fra tredje til fjerde og tilbake i tredje igjen.. Den siste holdt på og sende meg på tryne da jeg hadde begynt og legge ned sykkelen i sving, så ble en pen liten sladd av det.. Hehe

Uten om det så har jeg fått forbedret meg både på kjørestil og teknisk kjøring, plasserer meg bedre på sykkelen og bruker det jeg har så godt jeg kan.. Bare ballene som må bli litt større så det går litt fortere :)

Persa idag med 2.03,9 som dessverre er 3 sek unna målet, noe som kan se ut som det er vanskelig og nå denne turen. Men skal leite litt rundt i dekkstabbelen min og se om jeg finner ett bra bakdekk for imorgen på ettermiddagen. Hadde vært gøy og hvertfall komme seg under tre sekundern.

Kommer litt bilder når jeg kommer hjem. Frem til da så får dere nyte litt "dårlig" kjøring fra tidligere i uka. Skal prøve og lage ny film senere. :)










(K) D.H.M ;)


Ingen kommentarer:

 

Lesere