| | onsdag 4. mai 2011
|

Hei igjen folkens.

Har vært litt lite skriving i det siste pga jeg har somregel hatt nok og drive med før/under/etter kjøringa.

Men kommer med en liten oppdatering for sesongen så langt.

Jerez har blitt kjørt, satte ny pers på lav 2.03 runde og marsjet det ganske konstant.

Fikk lånt en sykkel og prøvd noen runder på Cartagena, kjørte samme tiden som jeg gjorde med min egen sykkel der ifjor men pga ett oppsett som ikke passet meg og en sykkel som var alt for trang med kontroller og hele greia så blei det bare fire runder.

Kjørte en todagers trening på Karlskoga "Gälleråsen" i Påska.
Første dagen var ikke helt super men fikk opp tempoet og satte ny pers for hvert pass.
Andre dagen stemte alt så mye bedre, fått sovi litt på hvordan banen er og blei rett og slett mere enig med den.
Kjørte forbi folk på både ytteren og innern over alt :)
Endte opp med en pers på 1.14 så det var da seks sekunder ned fra sist jeg var der.


Dessverre så har jeg også en trist nyhet og dele med meg og det er at Petter Bergsjø er død.
Har enda ikke gått helt opp for meg at han er borte, selv om det snart er to uker siden.
Var veldig rart og være på Anderstorp uten han der, alt var liksom litt mere meningsløst plutselig.


Petter hjalp meg veldig mye de to årene vi holdt på sammen med racingen, lærte meg rutiner og ga meg tips både på kjøring og masse annet. Han var rett og slett en venn som virkelig brydde seg om andre!




Petter valgte dessverre og forlate oss på Langfredag 22 April men vill alltid bli husket for den personen han var!


Ingen kommentarer:

 

Lesere