| | lørdag 1. oktober 2011
|

Heisann,

Blei veldig lite skriving i sommer. Mye pga hva som skjedde i våres og litt pga at jeg rett og slett ikke har hatt tid til det.
Har flyttet til Rakkestad i sommer også så bor bare 10 min unna Rudskogen nå. Flott det når en er glad i og gasse hver onsdag :)

Vel, sommeren har gått like fort som den kom. Sykkelen er lagt ut for salg og ny sykkel er i kikkerten.


Kjøringa i sommer har egentlig vært veldig bra syns jeg, har hatt en enorm progresjon på baner og egen prestasjon.

Rudskogen har jeg pers på 1.41.3 med sjikane.
Våler kjørte jeg lav 1.08 men har bare kjørt tre pass der så rakk ikke og bli noe kjent med banen.
Karlskoga kjørte jeg lav 1.14.

Så syns det gikk ganske bra i år.

Har ikke hatt noen store problemer og heller ikke gått på nøtta.. Selv om sykkelen var en tur i bakken med dama :p


Ingen kommentarer:

 

Lesere